reklama

Skutočné celebrity

V súčasnosti sú športovci, herci, speváci z pohľadu Slovákov považovaní za celebrity. Sú však oni skutočné celebrity?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Priznám sa, že som veľký fanúšik športu. Obdivujem výkony špičkových športovcov. Sledujem v televízii všetky významné športové podujatia. Nevynechal som snáď ani jedny preteky Petry Vlhovej, či našich skvelých biatlonistiek, alebo nádherné finiše Petra Sagana.

No i keď si veľmi vážim, čo títo športovci dosiahli a mám veľký rešpekt pred úsilím, ktoré museli od útleho detstva vynaložiť v tréningu, za skutočné celebrity pokladám niekoho iného. Pre mňa sú skutočnými celebritami zamestnávatelia a manažéri. Tí, ktorí vytvárajú pracovné príležitosti a dávajú každý mesiac mzdu a tým i obživu státisícom ľudí. Nezáleží na tom, či zamestnávajú desať, alebo tisíc pracovníkov, nájsť odbyt, prísť s inováciou, riadiť chod firmy či prevádzky, ale najmä práca s ľuďmi si vyžaduje schopnosti i mimoriadne úsilie, ktoré je treba oceniť. Bez nich by nefungoval ani samotný šport, oni poskytujú sponzorské príspevky. Aj vďaka ich daniam, ktoré odvádzajú, ide štátna podpora pre šport. Dnes sú špičkoví manažéri jazykovo vybavení absolventi vysokých škôl a to tiež neprišlo samo.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Napriek všetkému pozitívnemu, čo zamestnávatelia a top manažéri denne krajine prinášajú, si ich naša spoločnosť neváži. Závidí im príjmy, volá po ich vyššom zdanení, či dokonca obmedzení. Pritom nikomu nevadí, keď športovec, spevák, či zabávač za jedno podujatie zarobí viac, ako riaditeľ veľkého podniku alebo banky za niekoľko mesiacov. Ako keby sme nechceli pochopiť, že oni nehrajú len za seba, ale na ich výkone sú závislé prímy a tým i životná úroveň ich zamestnancov.

Keď som ako chlapec smútil pri neúspechu našich športovcov, moja mama sa ma vždy spýtala, či bude menej chleba, keď sme prehrali. Nebolo. Mala pravdu. No vždy, keď zanikne nejaký podnik, tak menej chleba je. Preto pre mňa skutočnými celebritami sú tí, ktorí dokážu úspešne viesť firmy a dávať prácu ľuďom. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ondrej Matej

Ondrej Matej

Ondrej Matej

Bloger 
  • Počet článkov:  32
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Predseda politickej strany Hlas pravice Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu